tirsdag den 1. juni 2010

Ikke mere på huskelisten nu!

Puha, jeg kan slet ikke koncentrere mig om at læse idag. Jeg har styr på det meste, men vil lige gennemgå lidt noter også.
En af overspringshandlingerne er at være på bibliotekets hjemmeside (nørd) og kigge på alle de bøger jeg gerne vil læse i fremtiden. Jeg reserverer dem ikke med det samme, da jeg har en bunke klar jeg skal læse først, men jeg har oprettet en huskeliste derinde, så jeg nemt kan reservere dem NÅR jeg er klar til dem ;) Smaaaaart...

Nu er huskelisten så oppe på 142 bøger og næsten lige så mange dvd'er. Puha... Men jeg regner også med at få læst en masse (virkelig meget) her i sommeren, da jeg har sommerferie indtil september (hurra for at være studerende...) og ikke må arbejde ret meget mere end 10 timer i ugen pga. SU. Så imens manden knokler kan jeg få læst.

Planen for sommeren hedder nemlig:

Ordne haven (er gået igang i bedet på terrassen)
Få læst samfundsfag op, så jeg er klar til 6.semester
Få købt alle bøger til 6.semester (så snart undervisningsplanen kommer i august)
Afprøvet en masse nye opskrifter!
Læst en masse skønlitteratur
Sige ja til andres vagter på arbejde, såfremt jeg ikke overstiger min indtjening
Holde orden i hjemmet og spare på strømmen så vidt muligt (hænge tøj op udenfor, ikke tænde unødvendigt lys, vaske op i hånden de dage der ikke er meget opvask, læse istedet for tv, osv.)

Jep, det bliver en god sommer! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget