torsdag den 24. juni 2010

Hvorfor?

Hvorfor:
er der ikke flere UNDER 30 år, som læser til socialrådgiver? Det ville måske ændre hele stemningen på diverse jobcentre/kommuner/osv osv.

er det at jeg hver morgen starter ud med at sige "idag skal jeg være sund" og inden 'Det lille hus på prærien' starter har jeg indtaget omkring 1500 kalorier OG overbevist mig selv om at chokolade slanker - også i store mængder.

Hvordan er det nu lige:
at man får græspletter af cowboybukser?

at den danske flexicurity-model hænger sammen? (Nevermind - skal igang med at læse op på det idag...)

blevet så farligt at arbejde i Netto, at man skal have fare-tillæg?

Hvem pokker:
er den svenske idiot, der siger at Danmarks kommende konge ikke må komme om besøge dem, fordi han har for mange følgebåde med sig?

har dog opfundet romkugler/studenterbrød/osv.? "Hov, jeg har en masse kagerester her. Lad os trille dem sammen med fedt, æblemos, rom, osv. og så triller vi dem i fint krymmel - det bliver et hit!"

Anyway - det skulle bare lige ud. Dagen idag bruges i selskab med samfundsfag fra 1. semester, da jeg har besluttet at læse ALT samfundsfag op her i sommeren! Og der er lagt en læseplan med ca. 100 sider om dagen (i hverdagene) og det er delt op i emner! Dagens enme er derfor 'Arbejdsmarkedet – krav og resurser'.

Derudover står aftensmaden på laks - skal lige finde på tilbehøret ;) Og senere kommer Ho herud sammen med hendes kæreste, da Tommi skal se på hans bil! God torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget