onsdag den 9. juni 2010

GAVER!!!!

Sprogø meeeeget tidligt om morgenen

Yep, en rigtig Jyde tager billeder af Storebæltsbroen!

Hentede søs hjem fra Australien igår. Stod op kl. 3.30 om natten og kørte afsted mod Kastrup lufthavn, da hun skulle lande kl. 7.05. Vi undgik det meste af morgentrafikken, så vi kom derover i god tid og brugte derfor en god time på Starbucks hvor vi ville have morgenmad. Jeg kunne huske fra London at Starbucks ikke var meget dyrere end andre steder, så vi købte to mellem varm kakao og 2 sandwichs (a la dem fra en DSB kiosk, you know..) = 198 kr. (HUNDREDEOTTEOGHALVFEMS KRONER!!!!!!)

Uhm, men det smagte nu godt...

Og nu til det vigtigste - gaverne!

Til håret før glattejern + der er shine i



Mit elskede Banan-shampoo og balsam. DK havde det en kort overgang, men det er væk nu...



Billabong short til mig :)

Mens vi sad på Starbucks overvejede vi at købe to krus med hjem, men de villa have en unævnelig høj pris i lufthavnen, så heldigvis havde søs købte to KÆMPE kopper med hjem til os.

Uhm, bolcher...

JEG ELSKER DEN ALLEREDE! Den er Så dejlig!

Jeg har bestilt en i hvid inde på H&M til 179,-, som kommer i juli. Denne kostede omkring 20 kr.

FIN kjole! Der er lynlås hele vejen ned omme bagpå og det lyserøde satin øverste er SÅ lækkert!

Tommi fik en ny garderobe. Shortsene er lige ham - baglomme til pung, velcro foran + bindebånd.

Lidt sødt til Buddy ;) Han fik også et stykke legetøj, men den er allerede møg beskidt fordi den absolut skulle med ud igår!

Daisy halskæde fra Marc Jacobs. Den er SÅ fin og ret stor. Men det bedste....

Indeni er der parfumen Daisy så jeg altid kan dufte godt. GENIALT! :D

Ikke bare en alm. lip gloss. Nix! Der er spejl på bagside + lys i penslen når man åbner den. Yes!

YAY! Kage ørestikker. De er da for søde!

De bagerste blomster er simpelthen for fine. De forreste har min søs selv lavet dernede ;)

Hvad gemmer denne fine boks mon?

Jep. 6 forskellige lip gloss med fantastisk duft og smag (mm, jeg har smagt!). Specielt den med Fanta Strawberry er vidunderlig!
Sidst men ikke mindt denne Chai Latte som jeg skal prøve en af dagene. Søs købte 16 pakker med hjem da den åbenbart skulle være ret god! :)

5 kommentarer:

  1. Hej. Da jeg læste om jeres lufthavnsbesøg kom jeg til at tænke på TV-reklamen fra Leasy, du ved, den hvor han siger, at de må vælge mellem badeferie eller bærbar. - Starbucks eller badeferie :-). Vi er selv ved at falde bagover, når vi skal ud og rejse og har valgt at indtage morgenmaden i lufthavnen. Hilsen fra Jyllinge

    SvarSlet
  2. He he, ja det er næsten det samme. NØJ det var dyrt. Men kunne ikke rigtig fortryde købet da jeg stod og havde trykket dankortkoden.. Hi hi. Næste gang kigger jeg bedre efter!
    :)

    SvarSlet
  3. De tager hvide mennesker derude i lufthavnen, MEN sikke nogle fantastisk ting du har fået. Er helt vild med blomsten der indeholder parfume :)

    SvarSlet
  4. Starbucks er godt, men er det 198,- godt, det er jeg nok for nærrig til? ;)

    Og hold op en masse ting hun har haft med hjem til jer, lækkert!! :)

    SvarSlet
  5. Kathrin: Ja for pokker. Det var da helt vildt! Mm, jeg elsker den også det bliver lækker her til alle sommerens fester og grillaftner. Både røvlækker og dødpraktisk på én gang!

    Trine: Hi hi, det er jeg egentlig også. Men jeg havde bare sat kortet i og trykket pinkode da hun sagde beløbet og så var det sådan lidt, tja... Mm, det er hel vild hvad vi har fået. Hun sendte endda også en pakke hjem for 2 måneder siden med 2 kjoler og 2 t-shirts til mig og 3 t-shirts til Tommi. Hi hi.. Dejligt med en rig søster ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget