lørdag den 19. juni 2010

Fås den i lilla?

Lige et hurtigt indlæg inden vi er på vej ud af døren igen.
Igår arbejde jeg i 10 timer, hjem og skifte tøj og lege med Buddy, afsted til studenterfest hos en ven og så til indflytterfest hos et vennepar. Kom hjem kl. 3, efter at have været vågen i 23 timer, puha..


Anyway - vores ven havde fået en lilla hue! Det havde jeg godt nok ikke set før, men fik forklaret noget med at det var en 2-årig handelsskole-something :)


Synes ikke vores ven skulle udstilles, så her kommer bamsen :)

Vi blev inviteret last minute, da vi jo havde sagt nej pga. indflytterfesten, så da vi så at vi godt liiiige kunne nå forbi stod vi pludselig med et gave-problem. What to do?

Jeg har engang i Netto købt en masse tillykke-kort og et af dem var sådan en hvor modtageren selv skal skrabe sin gave. Så er der 5 valgmuligheder (som han naturligvis ikke kan se hvad er) og så skal han vælge en). Vores ven skrabte feltet: "En tur i biografen" - og det blev hurtigt besluttet at det skulle være Armadillo hvis den stadig kører om 2 uger :)

Vi er faktisk på vej ud af døren igen nu, da vi skal på firmatur med mandens arbejde :) Til Mandø på sælsafari. Gæt hvem der havde glædet sig i rigtig lang tid? MIG! Gæt hvad der så skete igår? Der døde da lige 3 og 37 blev såret præcis i den bus, som jeg skulle have kørt med idag! Læs omkring det HER. SKÆBNEAGTIGT eller hvad? Der har aldrig været en ulykke derovre (ikke sådan noget vildt ihvertfald) og så lige dagen inden jeg endelig skal derover - bum - 3 døde! Puha.. Vi passer på og skal vist tage turen til fods istedet med bus - og Tommi har lovet mig sæl-garanti, ellers kører vi ind på fiskerimuseet i Esbjerg og ser på deres! :)

GOD LØRDAG!

1 kommentar:

  1. Det er handelsskolens grunduddannelse (HG) en 2 årig i skole og bagefter 2 år i en butik som elev, hvor du også går lidt i skole ;)
    Ved ikke om det var dit spørgsmål.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget