torsdag den 3. juni 2010

DHB 2010


Som jeg fortalte min veninde i tirsdags - "Jep, så er det den tid på året igen..."

Hvert år tager min kæreste plus en håndfuld kammersjukkere til Vandel og nyder biler, øl, bare damer og motorrøg i 3 dage. De tager derop iaften for at holde i kø, så de får en god plads :) (Typisk, gider mændene måske med i Bilka og stå udenfor og vente kl. 9.50 en søndag, nej nej..)!

Min kæreste er afsted for 5. gang og jeg er egentlig afklaret med det på trods af at alle billeder som diverse bil+mandeblade viser derfra er piger i meeeeeget lidt tøj - gerne vådt imens de vasker en bil (som om den bliver ren af et par silikonepatter der gnubber den)!

Det er en rigtig 'mande-weekend' og da det kun er en gang om året, så lad dem da have det sjovt :) De sidste mange år har jeg bestemt ikke tænkt på den måde. Jeg har drømt 'worst case' hver nat og ofte ringet til ham for at skælde ham ud, fordi jeg har drømt at han var utro eller deslige.

Men ikke i år. Lad dem nu have det sjovt og få lidt fridage fra kæresten. Jeg selv skal bruge i aften i selskab med mit tv. Fredag tager jeg ud til de gamle og lørdag står den på fødselsdag hos en kollega. Jeg har bestemt at jeg ikke vil drikke, så jeg selv kan køre hjem, da jeg ikke gider til at arrangere baby-sitter til Buddy OG taxa til mig.

Skal I andre lave noget spændende i weekenden? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget