mandag den 14. juni 2010

Dagens køb

Igår skrev en kollega om jeg ikke ville møde i Netto fra 6-12 for at hjælpe, da de havde travlt igår og derfor var lidt bagud. Jeg tænkte at for 6 timer kunne jeg jo godt stå tidligt op! Men puha, det er simpelthen så dyrt at sende mig på arbejde, for jeg handler sku for mere end jeg tjener!

2 kæmpe kopper med underkop til 10,- pr. stk.
I weekenden havde vi lånt en luftmadras til teltturen, men der var hul i og det var ret lort at sove på. Så da denne blev sat ned til 50,- skyndte jeg mig at lægge en til side. Så har vi da altid en til næste gang :)
Dobbeltluftmadras til 50,-
Herhjemme er det mig som står for planlægningen og derfor bestemmer jeg over kaldenderen! Vi har de sidste 3 år nu haft Family Plan-kalenderen, da den er super praktisk. Jeg køber den til 5-personer, for så har vi følgende kolonner: Tommi, mig, fælles, netto, skole og så yderst er der plads til fødselsdage :) Derudover er der rigtig mange klistermærker med til den, som gør den lidt hyggeligere at se på!
Kalender til 99,95,-

Derudover købte jeg en Weber cuvettesteg + en roastbeef-steg i Netto, og roastbeefen skal vi have i aften :) Jeg var et smut i Buksetrolden og fandt et par bukser til 130 kr. og eftersom jeg havde et tilgodebevis på 80 kr. endte de med at koste 50,-! Yay.
På hjemvejen stoppede jeg lige i Føtex og fik en lysegrøn kjole/top til 40,- og et sæt undertøj til 20,- (da de havde 10,- pr. del)! Jeg spiste frokost med en veninde på Aunt Betty i gågaden og fik en Bagel med kylling & bacon. Da jeg er ret kræsen var det ikke meget forskellige jeg ville have i, så den var ret flad, men så spørger servitricen og jeg vil have lidt pasta i - da det var der nogle som fik. Yep yep, jeg fik det og det smagte faktisk rigtig godt! :D
Nu vil jeg ud og skrælle kartofler til aftensmaden og få skrevet fødselsdage ind i den nye kalender :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget