fredag den 11. juni 2010

Banke banke på...

Mm, det er über fredag i mit hoved.


Kæresten og jeg har gennem det sidste år leget banke banke på-legen med hinanden, så hver gang jeg hører en sang nu prøver jeg at lave den om til et banke banke på-navn :)

Udover de sjove i klippet her findes der jo utallige andre, fx.

Banke banke på
Hvem der?
Kalle
Kalle hvem?
California dreaming..

Banke banke på
Hvem der?
Leif
Leif hvem?
Liiiiiiife is a highway...

Banke banke på
Hvem der?
Nanna
Nanna hvem?
Na na na na na na na na Niiiik og jaaaaaaay...

Banke banke på
Hvem der?
Jens Rohde
Jens Rohde hvem?
Jeg troede vi skulle være - de første kæææærester på månen..

Banke banke på
Hvem der?
Jes
Jes hvem?
Yeeeesterday, all my troubles seemed so far away...

Banke banke på
Hvem der?
Daisy
Daisy hvem?
They see me roooling...

You get it? ;) Total tidsfordriv, men hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget