mandag den 7. juni 2010

Åååårh yes...

Det blotte øje vil nok tænke "øhm, ja, flot Maj-Britt, det er en bunke dumme blade..."

Men det trænede 'ugeblads-øje', vil lægge mærke til at disse ugeblade ikke helt ligner dem der er i butikkerne/kioskerne/på farmors natbord (okay, måske den sidste, anyway..). Og jep, du har helt ret - der er noget 'galt' med dem og havde jeg netop været hos døgeren og købt dem var jeg blevet snydt. Nej nix - se her:
1985! Drengene fandt dem åbenbart gemt/glemt i campingvognen her i weekenden! Og jeg er lykkelig! Det her er en meget bedre gave end blomsterne fra sidste uge. Forstå mig ret - jeg er VILD med blomsterne, men det her... Det er bare fantastisk!

P.s. Læg lige mærke til prisen pr. blad. 10,50 kr. Idag koster et blad vist 30 kr.!

2 kommentarer:

  1. Hej Maj-Britt!

    Rigtig fin blog du har - jeg glæder mig til at følge dig :)

    Jeg eelsker også gamle ugeblade - har lige haft nogle fra 1976, som er min mands føde-år!

    Mangle hilsner til jer - og jeres dejlige hund <3

    - Lisa

    SvarSlet
  2. Hi hi, det er bare så sjovt at læse om hvilke problemer de havde dengang og hvordan alting virkede. Fx. er der i det ene blad en kæmpe artikel om hvordan landbruget i år 2000 (hvis verden ikke går under altså..) virker med computer! WOW!

    Tak for den søde kommentar og glæder mig at du synes om bloggen :D

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget