lørdag den 1. maj 2010

Weber mig her og Weber mig der...



















Det hele startede med at Tommi ønskede sig en grill - så i svendegave sidste år fik han den største Weber (uden gas - "det er for bøsser!") mine forældre og jeg kunne finde. Senere fik han samlet en masse tilbehør sammen - alt sammen i mærket Weber og i fødselsdagsgave i år scorede han sig 6 Weber havestole-hynder og et trådløs stegetermometer.

Derfor var der ikke meget at gøre da vi idag i Bilka stødte på en Weber parasol. Ikke fordi vi stod og manglede den eller den var på tilbud. Med os hjem røg den ihvertfald!

Så når jeg nu kigger ud af vinduet fanger mit øje dette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget