mandag den 17. maj 2010

Vær beredt!


Jeg havde godt nok en blå uniform... - og blondt hår. Men ellers ligner det vel meget godt. For ja, jeg har været spejder i 7 år af mit liv. Nåede endda at blive leder for juniorerne. Hmm, måske jeg bare skulle have fået en karriere indenfor spejderlivet?

Anyway - jeg hentyder selvfølgelig til min eksamen imorgen, når jeg skriver Vær beredt! Det er en juraeksamen - skriftlig - 6 timer! Vi har adgang til nettet, da vores lovsamling jo ligger på internettet, så den hele tiden bliver opdateret. Men for en sikkerheds skyld tager jeg nu alligevel mine 7 ringbind med love med - just in case. Derudover ser huskelisten således ud:

  • Bøger (bla bla bla.. Mange..)
  • Penalhus (just in case printeren dør og jeg skal skrive i hånden!!!)
  • Mad (bager pølsehorn her i eftermiddag og så noget frugt med!)
  • Drikke (zero og vand)
  • Printer og bærbar (of course)
  • Papir (hvis nu skolen løber tør....)
  • Høretelefoner (må jeg overhovedet hører musik imens - skal lige have spurgt idag!)
  • Alle mine juranoter fra 1-5 semester! Skal liiiige have styr på dem.
  • Eksamensnummer!

Det var vist det hele. Jeg kører ind på skolen her til middag for at stille det hele klar.

Derefter vil jeg lige ud i Maxi Zoo og kigge lidt. De åbnede en butik i Esbjerg igår, men desværre var jeg jo på arbejde der, så jeg kunne ikke være med. Så jeg må lige derud idag og se om de stadig har billig hundemad ;)

Resten af dagen står på pølsehornsbagning - Tommi kommer hjem i eftermiddag for at lave en bil for hans svoger - Tommi vil vist gerne grille i aften, så jeg skal lige finde på noget - forberede mig mentalt til imorgen - se paradise - sætte 5 forskellige alarmer til imorgen tidlig - sove!

Hyg jer i blogland på denne solskinsrige mandag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget