søndag den 23. maj 2010

Schh...

Jeg tilbragte dagen igår ude på terrassen, hvilket resulterede i en fin brun/rød farve på arme, skuldre og bryst - men benene, nixen bixen, de er stadig lige så hvide som vanilieis (den der i blå pap til 12,95,- i Fakta - ikke den lidt dyrere Carte d'or, da den jo nærmest er gul pga. overdrevet meget vanilie...)
Anyway...

Aftenen brugte jeg ude ved de gamle. Menuen stod på ribbensteg, brune og hvide kartofler, rødkål og sooooovs... MUMS - desværre havde jeg ikke tid til at tage et billede, da jeg var dødsulten.
Tommi ringede og sagde at han kom hjem om aftenen, så ved 22.30-tiden brød jeg op med de gamle og Buddy og undertegnede begav sig hjem, hvor en MEGET træt mand netop var ankommet. Jeg ville næsten ønske jeg havde taget et billede (men kæresten siger der er copy right på ham, hmf!) - for han lignede simpelthen en vildmand (på trods af at han har ½ mm. hår pt.) der har levet i junglen i flere år. Arj okay, overdrivelse - men kun lidt!
De havde været på øvelse i 3 døgn, hvor de ialt havde sovet ca. 3 timer. Stakkels mand - oveni det så havde han stadig lidt sløringscreme (krigsmaling) om øjnene, så han lignede lidt en drag queen efter et show. Sløringscremen fandt jeg desuden også i hans ører, hårkanten og på hals og nakke, mums...

Nu sover han. Buddy og jeg listede os ud ved 9.30-tiden og lod ham sove indtil han vågner af sig selv - nogle der vil satse? Jeg siger kl. 11.45 ca.

Søndagen står i psykologiens tegn, som sædvanlig.... Derudover har vi talt med svigermor om at besøge dem nede på campingpladsen i aften til aftensmad - mums, gratis mad 2 dage i streg, yir!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget