mandag den 24. maj 2010

Oplæg - done!

Så er oplægget til psykologieksamen skrevet. Det må være max. 5 minutter og jeg har netop taget tid på mit.

5 minutter og 11 sekunder! Så hvis jeg bare droppe hver andet "øhh...", så holder jeg tiden! :)

Nu skal der bare læses op på alt det andet, for censor og læreren må selv vlge om de spørger ind til mit valgte område (PTSD) eller om de tager noget andet fra pensum (fx. børn!).

Så jeg læser mig lige en omgang børne- og ungdomspsykiatri af Søren Hertz efter dette indlæg!

Tommi er ude og lave bil for hans svoger. Han kommer hjem ved 14-tiden ca., så håber jeg at jeg lige kan lokke ham med op i Fakta for at handle ind. Aftenens menu står nemlig på
Tarteletter med høns i asparges (havde en rest fyld i fryseren)
Paneret flæsk med kartofler og persillesovs.

Vi skulle egentlig have haft oksefiletbøffer, men kæresten har vist inviteret en ven til spisning i aften, så jeg måtte være kreativ i fryseren :) Hi hi..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget