fredag den 28. maj 2010

Noget nyt, noget blåt, osv...

Idag har jeg prøvet noget nyt..
Vi var lige et smut i Ribe efter noget maling til Tommis MC og så kom jeg ind i tøjbutikken Klunz. De fører en masse blandet mærker fra Only, Vero Moda, Pieces, MbyM, Papfars pige, osv. Jeg prøvede et par haramsbukser på opfordring af Tommi, men nej nej nej.. Det lignede jo at min røv hang nede ved anklerne. De gør bare ikke til mig på halvanden meter!
Prøvede desuden en blazer, som sad skide godt, men over brystet kunne den ikke lukkes - og gik jeg en størrelse op ville den blive for lang og jeg ville svømme i ærmerne - så den blev hængende i butikken.
Derimod fandt jeg et par af de der leggins fra Pieces med huller i. Jep, dem, som jeg altid har sagt at jeg aldrig ville købe! Men med hjem kom de nu altså. Og de er deeeejlige...
Vi smuttede lige i Kvickly efter kartoffelsalat til aftenens grillarrangement og vupti. Så hang der en skøn stribet cardigan og skreg på mig! Så nu ser jeg sådan ud:

Det er helt anderledes end det look jeg plejer at gå efter, men det fungere egentlig meget godt i virkeligheden. Tommi siger ihvertfald det er flot og hvis man kigger godt efter på Buddys ansigtsudtryk, så er han også misundelig.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget