søndag den 9. maj 2010

Mors dag - for alle der har en lille baby :)

Mm, som jeg skrev i torsdags købte jeg et par sandaler til mig selv fra Buddy :)
Dem fik jeg så på sengen imorges og jeg tror måske Tommi har været herinde og læse med, for han virkede ihvertfald ikke særlig overrasket over det, hi hi. Men de er super lækre, så nu må det gerne snart blive varmt i vejret, så jeg kan få dem på :)

De ser forresten således ud:



Gaven (eller gaverne) til min mor var lidt svær at finde, da hun ikke rigtig ønsker sig noget. Hun er typen som selv køber ting, når hun mangler dem... Men hun elsker at læse! Dog synes jeg at 200+ er helt sindsygt for en bog - specielt når man

1: kan låne den gratis på biblioteket

2: kan købe den til under halv pris om et par måneder eller i Netto...

Derfor købte jeg 8 forskellige bøger til hende, bla. et par stykker af Ken Follet, som jo har skrevet Jordens Søjler.

De skulle så pakkes ind - men da hverken Lidl, Fakta eller Netto solgte gavepapir måtte jeg hjem og finde en løsning. Det blev til julepapir med bagsiden ud af og så smukt dekoreret af kreative mig . . . . .

Jep, så dem kører Buddy og jeg ud med her i formiddag, imens Tommi er på noget lastbilskursus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget