fredag den 14. maj 2010

Morgenfrisk!

Vågnede op med en skør lyst til at løbe... Ikke som i 'løbe for livet' eller 'løbe til bageren efter morgenbrød' - men løbe løbe.

Jeg er absolut IKKE løbetypen! Nok nemmere 'jeg bliver forpustet efter 1. sal'-typen! Så I må forstå at det var noget af et chok for mig at vågne med denne løbe-lyst imorges!

Anyway, så gjorde jeg noget ved det. Stod op, tog nogle gamle (vi taler 8.klasse) gymnastikbukser på, en sportstop (købt i Netto til 15 kr....) og en langærmet Hummeltrøje (noget af det aflagte fra søs) på samt bandt mine Kappa sneakers (igen, Netto, 50 kr.) og så bedrog Buddy og jeg os udenfor! Startede med at gå 50 meter, løb så 250 meter, gik 350 meter, løb 250 meter og endte med at gå 500 meter! Løb ialt: 500 m.

Ja ja, den hardcore løber tænker nok "HA! 500 meter?? WTF?".... Men jeg tænker "YES, I DID IT!".

Det er ikke meget, nej nej, men det var meget for mig og jeg er sku lidt stolt over mig selv!

Derudover er Tommi lige kommet hjem. Han var jo i byen i Odense igår og det var meningen at han skulle sove derovre. Men da de gik hjem fra byen her til morgen, var han klog nok til at gå direkte ned på banegården og hoppe på toget hjem. Tilbage i Jylland gik han hjem til sin mor og fik hans lillebror til at kører ham herhjem. Nu ligger han så og sover sødt inde i værelset. Jeg må hellere lige snige mig derind og åbne et vindue, så han ikke dør af stanken af whiskey, øl og andre alkohollugte! :)

Jeg har som sagt arbejdsweekend, som starter idag kl. 14 og fortsætter indtil søndag kl. 17.30 :/ Så måske der er lidt stille i weekenden, men så ved I hvorfor :) God fredag til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget