fredag den 28. maj 2010

Min kærestes vens bil...

Min kærestes ven, som også er min gamle spejderkammerat har en rigtig lækker bil. Desværre skal han af med den nu pga. pengemangel, så den er til salg.
Jeg vil derfor lige gøre jer i blogland opmærksom på den, da den er rigtig lækker.
Den har 156 HK, har kørt 160.000 km. og koster 57.000,- Hvilket er ret billigt for sådan en lækker bil! - Især når man tænker på at taget kan tages af i et snuptag :)
Så tøser, skynd jer at vise kæresten/manden/elskeren/farmanden/etc. så I kan ligge og cruise i den til sommer.
Nå ja, og hvis du ser godt ud eller har en søster/veninde/mor/whatever som er lækker, så følger der chauffør med i form af min ven ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget