torsdag den 13. maj 2010

Kristiflyverdag ;)

Dagen idag har vi brugt til fødselsdag hos Tommis storesøsters kæreste, som fyldte 26 år. Vi havde købt en kabeltromle til ham (ja, det er åbenbart godt noget man kan ønske sig...), men eftersom butikken ikke pakkede den ind for os, måtte Tommi jo igang - og se lige resultatet! Jeg er faktisk lidt stolt af ham! Den blev rigtig fin :) - og den faldt også i god jord, da fødselarens gamle var gået i stykker. Menuen stod på burgere. Hun havde bagt nogle rigtig lækre burgerboller efter en Karolines Køkken opskrift, så den må jeg lige have fingre i, for nøj de var lækre. Der var hakkede solsikkekerner i dejen, som gjorde dem lidt lettere at fordøje - mums! Bøfferne stod fødselaren for at grille, og de blev rigtig gode :)

Desserten bød på Anton Berg Islaglage og aftenskaffen var en fragilitelagkage fra AMOs bagebog med blåbær og hindbær - og sidstnævnte var rigtig lækker! Den skal jeg helt sikker afprøve en dag!
Nu er vi så hjemme igen og kæresten er lige blevet kørt til toget, da han skal til noget fest med militæret i Odense i aften. Den stakkels dreng har aldrig prøvet at kører alene i tog før, så i en alder af 22 er det vist på tide. Han skal endda skifte, så jeg må hellere ringe til ham senere, for at høre hvordan det gik.
Mine forældre har været i Århus/Skanderborg hele dagen for at besøge min mormor, moster, og onkel. Derfor har deres hund været alene hele dagen, så så snart jeg har sat det sidste punktum i dette indlæg kører Buddy og jeg ud og leger lidt med hende :)
Håber I har haft en dejlig fridag - hvis I da har haft det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget