søndag den 30. maj 2010

Jeg forstår det bare ikke....

MÆND OG BYGGEMARKEDET!

Jeg forstår det simpelthen ikke. Jo jo, altså , nogle vil nok sammenligne det med os tøser i en tøj-/brugskunst-/sko-butik, men det er altså også noget helt helt andet.
Søndagen har vi brugt i det nyåbnede TRÆLASTEN i Vejen. Vi skulle hen og kigge på noget stakit/hegn til at sætte omkring bedet ved terrassen og så lige se hvad de ellers havde.

Vi kommer derhen og går ind, men der er absolut ingen vogne at se, så vi begiver os udenfor igen på jagt efter en vogn (for alle ved jo at hvis man først er gået ind uden en vogn, så skal man ALTID bruge en...) Udenfor kommer en mand i 40'erne hen til os og spørger om vi vil have hans vogn - yes, en tankelæser! Vi måtte få den hvis vi lige holdte øje med den imens han hentede bilen (der var nogle tunge granitsten på den..). Efter 6 minutters ventetid alene med vognen begynder vi at føle os ret dumme, men så svinger der heldigvis en Honda ind og han får læsset stenene.
Vi går ind i butikken - og så sker det. Jeg får øje på 100 mænd der alle har det samme udtryk i øjnene som min kæreste. Et udtryk der lyder noget a la "Jamen skat, hvis vi køber denne her, så kan jeg få fjernet hylden over computeren - det er død smart.." (citat fra middelaldrene mand til opgivende kone).
Tommi var meget hooked på dupló klodserne (for det ligner det sku), så han kunne samle bryggers når vi kom hjem igen, så han fik blandet for 400,- grå og hvid dupló.
På vejen hjem var det ligesom at have et lille barn på passagesædet. "Nej Tommi, lad nu vær med at åbne for det før vi er hjemme. Du smider sikkert en lille del væk".

Under hele turen i byggemarkedet lod jeg mærke til hvor meget Trælasten og TOYS"R"US har til fælles. Der findes 50 forskellige boremaskiner med alverdens tilbehør til i alle farver - præcis ligesom Barbie, Lego, osv.

Puha, der går ihvertfald lidt tid før jeg skal med derhen igen. Det varnoget testosteron for én dag.

1 kommentar:

  1. Haha, ja du kan tro, jeg kender det - mMænd og byggemarkeder er som børn i en legetøjsforretning ;-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget