onsdag den 19. maj 2010

JEG ELSKER MINE FORÆLDRE!

Uhm, de kom lige forbi her kl. 21-30 med aftensmad til mig og Buddy. Jeg kom sent hjem fra arbejde og var SÅ træt! Så ringede til min mor bare for at sige dav.. Men hun fik ondt af mig om mine rugbrødsplaner, så vupti vapti, 20 minutter senere stod hun, min far og deres hund udenfor vores dør!

Jeg fik en tallerkenfuld pasta med millionbøf (det var varmt da de kom med det, mums!)
Buddy fik 1 kg. skinke (vi tager hele stykker fra en steg!!!) - og guess what? Det var også stadig lunt! Hi hi, snotforkælet hund! Selvom han 'kun' fik 350 g. idag :) Så har vi lige til de næste par dage! :)

TAK MOR OG FAR! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget