onsdag den 26. maj 2010

Jaaaa - efter d. 2/6.

Jeg startede som nr. 148 i køen til Nynnes Dagbog 4 og nu har jeg netop fået en sms om at den står og venter på mig - YES!
Eneste problem er at jeg er midt i eksamenslæsningen. Så jeg må hente den idag og så må den ligge og give mig motivation, for jeg har aftalt med mig selv at jeg først må læse den når eksamen er overstået - enten som jubellæsning eller som trøstelæsning!

Udover Nynne-bogen er min næste Marian Keyes bog også ankommet til mig. Puha, 2 bøger jeg hungre efter at læse... Men nix, begge må vente til eksamen er slut!

Nu vil jeg smutte på biblioteket og så på arbejde. Efter arbejde er jeg så heldig at skulle blive der, da der er personalemøde. Derfor har jeg aftalt med Tommi at han skal komme hjem og lufte Buddy lidt. Fint nok - imorges kl. lort (7...) ringede han så og sagde at de kom 15 soldater herhjem. OG SÅ ER JEG IKKE ENGANG HJEMME!? :'(....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget