mandag den 10. maj 2010

Skovtur...

Igår eftermiddags kørte Tommi, Buddy og jeg ud i skoven til min far. Han er kranfører på et skib og sejler derfor ud i verden i 7 uger af gangen og så tager han 7 uger hjemme - hele året rundt og sådan har det været altid.....
Når han så er hjemme går meget af tiden med at fælde træer, save det op, læsse det på en vogn, kører det hjem, læsse det af, lade det hvile og tørre, kløve det, stable det, lade det tørre, fylde det i en brændevogn og så fyrer med det, så der kan komme varme + varmt vand.
Buddy var meget glad for at måtte komme ud i en skov og løbe rundt. Han gik med snuden i jorden konstant i 45 minutter! Der var simpelthen så mange nye dufte, dyr og sjove pinde man kunne lege med. Jeg var egentlig også ret vild med at være derude, dog bliver jeg lidt forfængelig når man kigger ned på jorden og ligemeget hvor man ser hen, så er der noget derbevæger sig. Puha, så meget naturmenneske er jeg heller ikke. Hele vejen hjem kunne jeg mærke edderkopper og diverse myrer rundt på kroppen - kender I mon følelsen? Og Buddy blev tjekket 7 gange for flåter og andet kravl!

Men ser han ikke glad ud?

Efter vi havde været i skoven hjalp vi min far med at få det kørt hjem og så vankede der ellers lagkage til os.

Uhm, min mor stod klar med denne lagkage og ristede boller med ost til os :)

Her til aften smuttede Tommi ind på kasernen igen, da de skulle på O-løb her om aftenen.

Efter et noget trist farvel gik Buddy og jeg en tur over til søen, hvor der svømmede lidt ænder rundt. Uhm, hvor var det dog hyggeligt. Jeg manglede selvfølgelig bare lige min mand i hånden :)

Nu vil jeg ind og se Paradise inden jeg vil smutte i seng med min lånte bog. Vandmelonen, som I kan se ovre til højre :) Den handler om en kvinde, som bliver forladt af hendes utro mand 1 time efter hun har født deres fælles barn. Hovsa... For at gøre det endnu værre, så er det med underboen han har været uartig! Puha, jeg har simpelthen intet til overs for folk, som er utro! Der findes ikke ret mange ting der er værre i min opfattelse! Utro mennesker sårer jo noget så forfærdeligt! Puha! Nej nej nej nej. Så slå dog op INDEN for helved.

Nå, der kom lige lidt brok fra mig her til sidst, men alt i alt en okay dag. Aftensmaden stod på Koteletter i fad med ris, men det var ikke lige noget at råbe hurra for, da der kom lidt for meget flåede tomater i, så det var svært at fjerne smagen af tomatsuppe igen. Men vi spiste det og blev mætte :) Håber I andre også har haft en okay mandag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget