mandag den 3. maj 2010

Here I am, this is me....

Hund og ejer ligner hinanden siger man. Så jeg vil da lige præsentere mig selv:



Her er jeg! Jeg fylder 1 år sidst i juni. Er af racen 'hul i hækken', eftersom min Labradormor løb igennem hækken og hyggede sig med min far, en blandning af Newfoundlænder og Border Collie. Jeg kommer oprindeligt fra Fyn, men bor nu i Rebelsig med mine ejere.

Jeg elsker at bide ting i stykker - specielt dyrt hundelegetøj og tæpper/håndklæder, men har du en tennisbold kan jeg også ødelægge den på under 5 minutter! I fritiden går jeg til hundetræning (tsk.) og agility, som jeg faktisk er skide god til - på trods af at jeg først rigtig må begynde til det når jeg er 1 år gammel.

Herhjemme bruger jeg tiden med at holde vagt udenfor, løbe over til naboerne og sige dav, strinte på ALT og lege i haven. Mine ejere elsker mig og jeg får lov til at ligge i sofaen og sove i sengen, når der ikke er gæster.

Et par gange om året er jeg til svømning, så jeg får brugt en masse energi og får lært at svømme. I starten brugte jeg redningsvest, men jeg er en stor hvalp nu, så nu kan jeg selv...

2 kommentarer:

  1. Haha, sikke et dejligt portræt af din smukke hund! Jeg er ikke i tvivl om, at du er meget glad for ham :-)
    Og det er altså også et portræt af dig, hvis hund og ejer ligner hinanden ;)

    SvarSlet
  2. Tja, det der med at ødelægge ting passer vist meget godt på mig. Dog gør jeg det ikke med munden (altid) og ikke med vilje :)
    Jeg er nu heller ikke ligefrem så aktiv som Buddy, men umage par passer vist bedst sammen, så det er fint :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget