tirsdag den 4. maj 2010

Gratis prøver og en færdig synopsis!

Da jeg kom hjem idag var der en pakke til mig i postkassen :) Håbede at det var endnu en konkurrence jeg havde vundet, men nej. Det var til gengæld en masse vareprøver på diverse creme, masker, osv. Med i pakken var et brev på svensk, som jeg fatter nada af, men produkter ser fine ud. De er bestilt på denne side Korres Scandinavia og her kan I se hvad pakken indeholdte:
Flasken er en body butter med yoghurt og de små 'poser' er henholdsvis:
Wild rose mask
Evening primose eye creme
Olie and rye day creme
Thyme honey creme
Balsam med acaia mælk til tørt hår og
En shampoo til fint hår.

De skal bestemt afprøves, da der i brevet er en kode så jeg kan få 20% rabat (hvis man bestiller for over 500 kr.) på deres hjemmeside. Men til jer alle: prøverne var gratis, så skynd jer ind og bestil!

Derudover har jeg færdiggjort min opgave idag. Den er nu printet i 3 eksemplar og ligger klar til aflevering imorgen!

Så må det briste eller bære :)

Tommi er lige hjemme og spise så menuen står på forårsruller og pom. fritter ;) God tirsdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget