fredag den 21. maj 2010

GRATIS CHOKOLADE!!!

Jaa, tænkte nok det ville lokke mange til at læse dette indlæg..
Og så er det ikke engang løgn!

Når man går ind på Superbest's hjemmeside og deltager i et spørgskema omkring dine indkøbsvaner, så får du en gratis æske chokolade.. Samtidig er du med i konkurrencen om et gavekort på 25.000 til Superbest og et par købmandskurve :)
Det tager ca. 10 minutter at udfylde skemaet og så til slut når du har angivet navn, adresse, osv. Så kommer der en stregkode frem, som du skal printe, hvorefter du kan smutte ned i SuperBest og hente en æske chokolade..
Jeg skal ind og printe min og så tage den med imorgen når jeg kommer forbi min lokale SuperBest ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget