søndag den 2. maj 2010

Fuglehus på rulleskøjter..


Fuglenes hus, som vi fik i adventsgave af svigermor blev hængt op idag, så de små fugle har noget at bo i sommeren over. Jeg fandt lidt fuglenødder og lagde ind til dem, mens Tommi hang en fuglebold op i 'kælderen'....

Ellers har dagen idag budt på årets første rulleskøjtetur op af vejen. Tommis lillebror kom forbi i eftermiddags og havde lige købt nye rulleskøjter, som skulle afprøves. Derfor gik Tommi i krig med at finde vores par, så vi alle 3 kunne tage en tur. Han fandt (desværre) mine. De er købt for ca. 7 år siden til 99,- i Fætter BR. Hvilket siger en del om kvaliteten skulle man tro. Men utroligt nok fungerer de stadig optimalt og for at være ærlig rullede jeg lige så godt på mine billige nogle, som svogeren gjorde på hans til 1000,-! Mine har endda en bremse :)

I aften kommer svigermekanikken og spiser, da Tommi så gerne vil grille og koge kartofler på hans nyeste 'opfindelse' - et lille udekøkken:


Så menuen står på lidt blandet, da vi pludselig blev 6:

Jensens Spareribs

Kyllinge Spareribs

Krydderpølser

Hvidløgspølser

Nogle marinerede koteletter

Flutes med hvidløgssmør

Kogte nye kartofler

Champignonssauce

Til dessert/aftenskaffe har jeg blandet en omgang frugtsalat og så købte vi en brik vaniliessauce dertil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget