torsdag den 27. maj 2010

Fra på mandag

får jeg et 'normalt' liv igen. Eller... Det jeg vil sige er at min kæreste er færdig som værnepligtig fra imorgen kl. 12!
Jeg skal igen begynde at lave mad til to mennesker igen (Buddy har nu
ellers nydt det de sidste 4 måneder)
Jeg er ikke alene hver nat når der er uhyggelige lyde
Jeg står ikke selv med lorten når fyret er gået ud og jeg ikke har varmt
vand i 4 dage
Jeg skal ikke sørge for babysitter 2 gange i ugen pga. skole+arbejde lige
efter hinanden
Jeg skal ikke ringe op for at tale med ham hver dag
Jeg behøves ikke invitere mig selv til aftensmad hos de gamle en
gang om ugen (selvom det nu var hyggeligt...)
Vi kan grille noget mere :) Det er IKKE sjovt at tænde op i en Weber for et
lille stykke laks!

Jep, jeg savner Tommi herhjemme og har den sidste måned talt dagene ned til han kommer hjem på fuldtid. I aftens skal de holde stor afslutningsfest derude, for imorgen får de rent faktisk lov til at stille til morgenappel i beruset tilstand - og det skal jo udnyttes.
Idag har jeg ikke været vildt effektiv indtil videre. Tommi sov hjemme i nat, da han var hjemme for at passe Buddy igår aftes. Så jeg vågnede første gang kl. 5.45, da han stod op. Så faldt jeg i søvn og vågnede igen kl. 6.10 da han sagde farvel... Kl. 8.15 gik Buddy fuldstændig amok, da skorstensfejeren var igang med at rense vores skorsten (elsker bare at jeg trådte udenfor - stadig halvsovende - iført Hello Kitty nattøj, plystøfler og med hår ud til alle sider for at hilse på skorstensfejeren.... Ja godmorgen!). Jeg faldt i søvn igen, men kl. 9.35 ringede min mor og vækkede mig på ny. Hun havde lovet at scanne nogle billeder ind og sende dem til min søster i Australien, men hun kunne ikke finde ud af det, så hun ville lige sende min far herud med billederne, så jeg kunne gøre det.

Efter hans visit var jeg lige i ABC-LAVPRIS og handle. Uhm, jeg ELSKER den butik (og jov, jeg arbejder i Netto, men derfor kan jeg jo godt synes godt om en anden butik - eller er det utroskab?)...

Anyway... Resten af dagen går med at læse psykologi om Bowlby, Winnicott, Stern, Schore og Fonagy - YES!

Aftensmaden har jeg inviteret mig selv på ude ved de gamle - da jeg i abc skulle købe nogle burgerbøffer til min mor - og jeg havde jo noget gær som skulle bruges, så jeg kunne jo bage bollerne til dem - spise med når nu jeg kommer med bollerne - tjo, jo tak :) He he..

Ps. Iaften er der finale i Paradise og jeg glæder mig pga. 2 ting:
1. Hvem vinder...?
2. Så er jeg færdig med det pjat! Dette var min første sæson af det, da jeg de sidste par gange har gået og hørt på kollegaer der levede og ånede for det dumme tv-show. Fuck jeg er blevet total fanget af det. Skal IKKE se den kommende sæson, nej nej nej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget