torsdag den 6. maj 2010

eksamen Eksamen EKSAMEN

Årh altså. Har lige fået min tid til mundtlig psykologieksamen:

2/6 kl. 10:30! Puha...

Nu er jeg lidt i tvivl om det så er smart at tage i biffen aftenen inden. Altså billetterne er jo købt og betalt + det er en forpremiere + jeg vil vildt gerne se min veninde - og på den anden side så hvis jeg bare læser vildt godt op alle dagene inden, så går det nok med en friaften, ikk?

Nå, men nu her står den på juralæsning indtil d. 18/5 hvor jeg skal ind og svede til skriftlig eksamen. Jeg er igang med at læse op på persondataloven, men synes ærlig talt at det er dødsvært at huske så mange oplysninger.

Jeg har nogenlunde styr på i hvilke love jeg finder de forskellige emner, men resten flyder bare rundt. Jeg var på biblioteket idag og låne Lærebog i Familieret, da jeg har været for nærig til at købe hele bogen eftersom kun 3 kapitler var opgivet til pensum, men nu kan jeg hører at det er smart at læse hele bogen - så jeg må hellere komme igang!

Nå, men udover alt det eksamen-pjat...

Jeg har brugt eftermiddagen til ledermøde i Netto. Vi har (igen igen) fået ny butikschef, så hun skulle lige have styr på en masse + hun havde en del ændringer til os. Det var egentlig fint nok det hun kom med :)

Derefter var jeg lige på biblioteket og udover at låne en jurabog, så lånte jeg Vandmelonen af Marian Keyes med hjem, da jeg har hørt så meget positivt om hende og den. Den starter jeg på i aften, hvis jeg ellers får tid.

På vej hjem smuttede jeg lige forbi Esbjerg Storcenter og fik byttet de grønne ballerinaer, som jeg købte for næsten en måned siden. De passede simpelthen ikke! Jeg fik pengene og når lige ud af Deichmann før jeg får øje på et par lækre sandaler ovre hos MAIBOM EUROWALK. De passede perfekt og de ryger med hjem - jeg vil dog ikke flashe billede endnu, da Tommi ikke lige skal vide det endnu. Jeg har aftalt med Buddy (og mig selv) at jeg får dem på søndag i Mors Dags gave fra Buddy... Så er det vel iorden, ikk'?

Puha, sikke en masse link i dette indlæg - håber det er overskueligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget