fredag den 7. maj 2010

Det er så nemt at blive misforstået

.... Det lærte Buddy ihvertfald igår aftes da vi var ude og gå vores aftentur. Naboens køer er kommet ud på græs igen og da de så Buddy gik de fuldstændig amok. Jeg blev nød til at få ham i snor, for han blev også en anelses kulret. Men efter en dags reflektioner og samtale med min mor har jeg nu forstået hvorfor.
Køerne har set Buddy og tænkt
"Der er en kalv der er undsluppet"
- og så er de styret hen til hegnet for at kalde ham til sig. (Nøj sådan 10/15 køer larmer når de allesammen muh'er samtidig)...
Da Buddy så alle køerne komme løbende imod sig gik han amok, for han har nok tænkt noget a la:
"Årh fuck - de vil æde mig. Jeg må kæmpe igen!"
Derfor gøede han helt vild af dem og sådan blev det ved indtil jeg fik beroliget Buddy og vi pænt gik videre. Køerne faldt til ro og i et enkelt minut var der stilhed og Buddy sad blot og stirrede på sine nye venner....

....... og køerne stirrede tilbage på ham


Længere nede af vejen mødte vi 4 ponyer, men de er heldigvis ikke så tossede :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget