søndag den 30. maj 2010

Bridge Rolls (Søndag)

Vi var ude og handle i fredags og nu skal kæresten jo begynde at have madpakke med igen, når nu han starter på almindeligt arbejde fra imorgen. Men alt brødet i butikkerne så simpelthen SÅ kedeligt ud, så jeg lovede Tommi at jeg nok skulle bage noget søndag til madpakken. Jeg sad så her idag og kiggede opskrifter igennem, for gad ikke ud og handle og gad bestemt ikke bare bage almindelige boller. Så jeg fandt endnu engang en omgang 12 rigtige frem fra et gammelt Søndags ugeblad.
Brødene hedder Bridge rolls og opskriften lyder:
Jeg valgte dog at lave 9 store (ca. 100 gram pr stk.) istedet for 30 små. Mine kom dog ikke helt til at se så godt ud som dem i bladet.
Men de smagte nu godt og det er jo det vigtigste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget