lørdag den 8. maj 2010

Blog-leg :)

Så skal jeg prøve dette for første gang. MissMuffin var sød at tagge mig, så here it goes...

Morgenens nedtur: Tommi stod tidligt op og skulle på kursus imens jeg lå og drømte så godt. Vågnede selvfølgelig og kunne ikke sove længere.
Udenfor mit vindue: Regner det hel vildt!
I mit fjernsyn kører:
Ikke noget, da jeg sidder på kontoret og burde egentlig læse jura...
Jeg vil til at høre:
Jeg har lige genoplevet en gammel sang med FU:EL - hvis I kan huske dem? Nu spiller Youtube så Lesley Gore - It's My Party.
Mit tøj er: Hvide hyggebukser og grå sommertop med halterneck lukning. Når nu vejret ikke vil lege sommer, så må jeg jo selv gøre noget for det :)
I dag skal jeg nå:
At lave en liste over Lov-forkortelser, så det er klar til d. 18 + Ind til Esbjerg og se på nogle bryggerselementer, da vi meget gerne vil have lavet bryggerset om i løbet af sommeren.
Men jeg vil hellere: Hygge med manden. Shoppe (for de penge jeg ikke har...) Ud til min mor og give hende Mors Dags gaven - men det må vente til imorgen...
Weekenden skal gå med: Lige nu kører vaskemaskinen på højtryk, da soldater-kæresten kom hjem med SÅ meget vasketøj igår + jeg ryddede op i soveværelset og fik samlet en ordentlig bunke sammen. Derudover skal jeg have læst jura, da jeg skal arbejde ret meget i næste uge.. Søndag skal vi ud til min mor og se deres nye køleskab og fejre Mors dag. Vi skal sikkert også forbi svigermor, men Tommi mangler stadig at finde en gave.. Måske vi kan ordne det i Esbjerg idag :)
I vindueskarmen: Har jeg lige ryddet op og tørret af og stilt to små lysestager, så jeg kan få lidt hygge :)
Morgenens optur: At jeg fik Toast til morgenmad :)
Dette billede har i aldrig set:
Det er så mig i morgenkåbe i en SLK eller CLK eller sådan noget ligende (dyr Mercedes ihvertfald)... Sekunder efter billedet blev taget lå jeg ude på landevejen og afprøvede en :) Nøøøøøj en drømmebil :)

Jeg tagger Katrine, 2300 Happiiiness og Madame - så håber at I vil lege med :)

1 kommentar:

  1. Hihi, det var morsomt, Maj-Britt :-) Jeg vil gerne lege med en dag - men jeg kan ikke nå det her i weekenden.
    Varme klem til dig og god lørdag!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget