onsdag den 5. maj 2010

Biksemad med grillrester

Dagen ret er tøm køleskabet.
Heldigvis var der en boks med lidt rester fra grill i søndags. Derfor endte dagens tallerken med at se således ud:


Den består af:
Kødet fra 4 kyllinge spareribs + 9 kogte kartofler + 2 løg + 1 spejlæg + masser af engelsk sauce og ketchup!

Uhm, det er egentligt længe siden jeg sidst har fået biksemad. Hos mine forældre får man det altid dagen efter hun har stegt en ribbensteg eller lignende, men da jeg har en kæreste, som ikke er til steg (udover mig selvfølgelig...), får vi det aldrig rigtig.

Så iaften skulle det være og det smagte helt fantastisk. Kyllingekødet var rigtig lækkert og havde stadig 'grill'-smagen i/på sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget