onsdag den 14. april 2010

Solskin og pebernødder

Super start på dagen! Jeg ville rigtig forkæle mig selv her til morgen, da jeg havde ryddet op i nogle gamle kasser og fundet en masse produkter, som jeg ikke vidste jeg ejede.
Heriblandt en masse creme, shampoo, vareprøver, showergel, osv. Så jeg fik linét hårkur, ansigtsmaske, showergel osv. frem, så jeg var klar til en dags hjemme-spa. Inden hårkuren kom i, skulle håret fugtes, så jeg tænder for bruseren og venter på at der kommer varmt vand - venter - venter - og venter lidt mere, indtil det går op for mig at fyret gik ud igår og jeg gad ikke tænde op kl. 21.

Nå, men så var der ikke andet for at jeg måtte over og tænde op - med den sidste optændningsblok, så det skulle bare lykkes i første forsøg! Det gjorde det også, men der skulle lige gå 2½ time inden der kom varmt vand!

I gemmerne fandt jeg bl.a. disse to:



Dove Summer Glow: cremen som automatisk gør din huden brunere samtidig med at den fugter. Jeg er ikke en brun creme/pudder/foundation/solarium-pige, så jeg plejer at leve med at være bleg eller vente til sommeren kommer til Danmark. Men nu vil jeg da lige prøve denne creme et stykke tid, for at se om den 'virker'.

Nivea Face Scrub: som man kan se er den kun halv fyldt, da jeg har brugt den rigtig meget i en periode. Jeg er pigen der smører ansigtet ind i creme morgen og aften (HVER morgen og aften!) - og da huden godt kan blive fedtet af det blev jeg anbefalet at bruge en god scrub en gang i ugen, så huden fik luft imellem creme-turene. Den har fået plads i badet nu :)


Men imorges brugte jeg denne ansigtsmaske, som jeg fandt i kassen. Det er en billig en fra Netto (til 5,- kan jeg læse bagpå). Den skulle sidde på i 10-15 minutter, men begyndte at brænde lidt efter 5 minutter allerede - så den blev ikke siddende i den anbefalede tid. Efterfølgende var min hud lidt rødmosset, men nu er den fin og dejlig glat.

Dagen er gået med at vaske tøj (og tørrer det udenfor - skønt!), rydde op og nusse med Buddy :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget