torsdag den 15. april 2010

Servicetjek

.... på mig!

Har brugt formiddagen hos frisøren! Mmmmh... Jeg fik lyse reflekser i og blev klippet i etager igen. Bagefter ordnede hun lige bryn også... Hver gang jeg kommer fra frisøren er jeg utilfreds. Min frisør er godt klar over at jeg altid ser lidt sur ud, når hun er færdig, men dagen efter elsker jeg det!

Jeg kan bare ikke lide forandringer på mig selv (medmindre jeg altså lige pludselig var en størrelse 36!). Især når jeg får farvet bryn hader jeg at se mig selv i spejlet! Det ser så unaturligt ud, men så snart jeg har vænnet mig til det, elsker jeg det jo!

- Mmm, jeg har det virkelig hårdt! -

Men idag er det ikke kun ren luxus det hele. Så snart jeg har skrevet dette indlæg færdig er jeg på vej til tandlægen :/

Jeg er egentlig ikke decideret bange for tandlæger. Jeg er bare bange for at bide deres hænder af! Når suge-penne kommer ind i munden og han begynder at kradse på mine tænder med den der klamme spids - så får jeg lyst til at skrige - men da det ikke er muligt har jeg til vane at prøve at bide sammen (min tandlæge er ikke min største fan - forstårligt nok!)

Men jeg prøver at tage det som en voksen!

Når nu jeg er i storbyen skal jeg lige forbi arbejde med alle kvitteringerne fra personalefesten i lørdags, samt forbi Deichmann og se om de ikke liiiiige har de ballerinaer et nummer større. Jeg kan da håbe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget