tirsdag den 13. april 2010

Mors sko blev pludselige dyre

... ja for mig altså!

Jeg tog idag med min mor i Kolding storcenter, da hun skulle finde nogle sommersko. Jeg havde sagt til mig selv hjemmefra at jeg egentlig ikke manglede noget (måske lige lidt aftensmad, men that's it!)...

Efter de første par butikker var det som om at jeg pludselig manglede ALT!

"Jeg har jo ingen sommersko"
"Alle de andre har fine øreringe"
"Jeg mangler jo egentligt et pandebånd"
"Uh, badetøj!"
... osv.

Derfor blev det til følgende:



En tankini og tilhørende underdel! Super flot sæt til ialt 170,-! Det er sku billigt.. + Hyggesokker med gummidupper under foden! :) Til sølle 10,-! Det er et kup!



Altså, disse sko... Jeg ved sku ikke lige hvad der er med dem, men da jeg så dem tænkte jeg "ad, Goth-style". Men der var noget ved dem, som fik mig til at gå tilbage og liiiiige prøve dem.
Jeg lover jer for at de er lækre at gå i! Hvis nu jeg fortryder, kan de altid bruges som mc-støvler ;)


Denne fine bluse til 69,- i Newyorker :) Jeg er helt vild med ærmerne! :)




Lidt tingel-tangel-pjat fra Tiger og Glitter. Pandebånd til 10,- + blå øreringe til 20,- + Laksefarvet ørestikker til 39,- + blandede øreringelåse til 15,- :)





Ballerinaer! I blå/grøn! De er super søde og dejlige at have på, da der er elastik rundt i kanten, så de bliver på foden! :)

Derudover fik jeg bestilt en tid hos frisøren til på torsdag, så mit hår kan være klar til sommeren! :D

Resten af tirsdagen skal bruges i udestuen med computer og bøger. Buddy har indenfor de sidste 10 minutter rendt væk 2 gange (begge gange er jeg løbet efter i bare tæer ude på stenene!) - så nu er han tøjret fast med det jordspyd vi købte i Harald Nyborg i weekenden! Han er noget utilfreds med det - men sådan må det være indtil han har lært at blive på vores grund!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget