onsdag den 21. april 2010

Love is


Tommi ringede lige og sagde at han kom hjem til mig i aften (godt nok kun et par timer, men det er tanken der tæller). Så min plan om at være klam i nattøj og sidde og skrive psykologi hele aftenen er netop skiftet ud med kærestehygge :)
Aftensmaden som ellers stod på jordbærgrød med mælk er skiftet ud med en overraskelse fra hans side.

Jeg sagde til ham at hvis han blev sur over mit ynk og klynk, så skulle han holde sig væk. Min næse er ved at træne til marathon og jeg lyder som en mand på 80 med rygerlunger. Det eneste han sagde var at han kom alligevel... Årh...

Har jeg nævnt at jeg forresten elsker ham?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget