søndag den 11. april 2010

Jeg er ramt!

....... Lørdagen stod på personalefest med Netto. Vores chef er flyttet til en anden Netto og vi skulle derfor sige farvel til ham med manér (paintball).
I får lige hele dagen i korte træk:
kl. 8.30: Godmorgen
kl. 9.05: Hej H&M-pakke! :)
- modeshow foran spejlet med alle de nye fine ting -
Vælger at tage den nye leopardkjole på, men mangler sko!
kl. 10.30 - afsted til Esbjerg på motorcykel med kæresten!
kl. 11: Hej Bik Bok og fin ny kjole og 2 par strømpebukser :)


kl. 11.10: Hej fine nye stiletter til iaften :)


Kæresten købte også et par sko - og eftersom vi var på mc derind, var det begrænset hvor meget der kunne være i tanktasken. Så sko-æskerne blev smidt ud med det samme, for at spare plads..

Nå, men kl. 14 blev jeg hentet af en kollega, så vi kunne komme afsted til Esbjerg.

Det der paintball gik jeg ind til med ambivalente følelser:

1: Det er sikkert skide sjovt!
2: Det gør sikkert pisse ondt!

Begge dele fik jeg bekræftet! Det var skide sjovt! Og 2 timer gik dælme stærkt! Men jeg blev ramt to gange og det gjorde satme også ondt, på trods af dragter+tøj. Men igen - det er ikke sidste gang jeg har prøvet det!

Vi spiste på en kinesisk restaurent i skolegade, hvor vi havde fri bar fra kl. 18.30-23, hvilket blev udnyttet i stor stil! Puha! men super god dag og hyggeligt selskab.

Turen gik herefter videre i byen og det var alt i alt en fantastisk dag! Vi fik sagt farvel til den gamle chef og mødte ham vi har midlertidigt i byen også :)

På en skala fra 1-5? Så får lørdagen et stuuuuurt 5-tal af mig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget