lørdag den 3. april 2010

Hytten bliver forårsklar

Dagen startede med at jeg stod op kl. 5 og var på arbejde fra 6-12. En vagt som jeg tog for en kollega, da han tit hjælper mig. Hader at stå tidligt op, men på den anden side, så glemmer jeg det jo 10 minutter efter jeg er vågnet.

Imens jeg var på arbejde, lavede manden bil for hans svoger. Men da jeg havde fri mødes vi på halvvejen og fulgtes hjem. Hans farmor var med hjemme til frokost, da vi skulle printe plader til hende, så hun kan spille med i Bingo Banko iaften.

Efter frokost sagde vi farvel og gik igang med vores 'to-do-liste' for idag. Den stod bl.a. på at gøre huset forårsklar. Til at starte med vil jeg lige vise nogle billeder:

Billede af de lamper, som der blev sat op igår. Lidt utydeligt, men man kan se meningen med dem :)

Denne 'tingest' fra Bilka. De holdte midnatsåben i onsdags, så min mor og jeg var derude, da jeg fik fri fra arbejde. Jeg er helt vild med den og moderen købte en magen til. Dette vidunder kostede ialt 30 kr.! Det er en spand med en tappehane på stativ. Ved ikke lige hvad der skal i den endnu, men drømmer om iste med isterninger og så ud på terrassen til sommer.

Så har vi hængt et af vores billige wallstickers op (fra Søsterne Grene til ca. 20 kr.). Synes den skulle hænge over vasketøjskurven, så det ligner at der kommer blomster op fra vores vasketøj :) Hi hi..

Kæresten lavede en lille udstilling i stuen med min drikketingest samt nogle møbler som jeg købte med hjem fra Netto for en måneds tid siden. De skal egentlig ud på terrassen og stå med blomster på, men indtil jeg er sikker på tørvejr bliver de indenfor.

Wallstickers nr. 2 (igen fra Søsterne Grene), blev hængt op i stuen. Synes simpelthen at de ugler er søde og så pynter de på væggen.

Så blev der sat lidt tapet op i stuen.

Der udover gik vi igang med at gøre udestuen klar til sommeren. Købte en voksdug samt nogle dækkeservietter. Er vild med dugen, men synes måske at det ser lidt for vildt ud med dækkeservietterne ovenpå dugen, så overvejer at tage dem ind i dagligstuen ovenpå en almindelig hvid dug.

Derudover blev der vasket gulv+kanter i køkkenet, ryddet op i bryggerset samt ordnet en masse andet. Super aktiv dag! Resten af aftenen går med lidt hvidvin, tv og hygge med manden i sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget