torsdag den 8. april 2010

Hovedpinspiller på tilgodebevis

Mm, god dag, men med en frygtelig hovedpine.

Lækkert vejr iøvrigt - lige knap 17 grader...

Har bare en træls hovedpine!! Ih!

Eller - havde. Den er faktisk ved at gå væk nu. Havde fri kl. 13 fra skole og skulle ned i byen og hente hr. kærestes habitbukser, som var blevet lagt op og ind. Jeg slentre ned gennem gågaden, og vupti - så ligger Buksetrolden foran mig. Den sødeste hvide kjole/lang top hænger og smiler til mig..



Jeg gad ikke prøve den pga. hovedpinen, så stillede mig bare direkte i kø. Imens jeg ventede på at det blev min tur rodede jeg lidt rundt i min pung for at have dankortet parat. Og hvad finder jeg så? Et tilgodebevis til Buksetrolden på 230,-! Wee og kjolen kostede kun 150,-. Og eftersom jeg ikke var klar over at jeg havde et tilgodebevis, kan man jo næsten sige at den var gratis!?
(Hr. Kæresten kan dog ikke helt følge den tankegang)

Efter handlen var det som om min hjerne glemte alt om smerten. Det er simpelthen så dejligt at finde penge og tilgodebeviser/gavekort :)

Hjemme igen valgte Buddy og jeg at gå om på vores hjemmebyggede (af min handyman himself) agilitybane istedet for at gå tur.

Tog lidt billeder, da jeg er så glad for at hr. kæreste har bygget det til os.


Hele banen.
Nåede ikke at få et billede imens han gik slalom, men her er det ene sæt slalompinde.
Tunnel/rør og lille A-buk til at gå over.

Som Buddy er skide god til :) (uden at prale selvfølgelig)

Spring...

Aftensmaden står på kartoffelmos med gullash - en rest jeg fik med ude fra min mor af igår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget