mandag den 19. april 2010

En halv ørn på skovbund, tak!

Stadig plaget af overspringshandlinger, gik jeg igang med et af dagens højdepunkter

- Hvad skal jeg have til frokost?

Efter at have åbenet køleskabet de klassiske 20 gange - og der stadig ikke stod en lækker sandwich/nachoes/andet færdigt mad, måtte jeg jo selv igang med at kokkere noget lækkert! Åbnede en af de mange bokse og fandt en halv kylling, som vi grillede i lørdags.




(den gider ikke vende billedet rigtigt, men håber at det stadig giver mening!)

Plukkede kyllingen og delte det i to bunker: rent kød til mig og skind, fedt og snask til Buddy. Blandede det med salat, agurk, cherry-tomater, frisk bælgede (hedder det det?) ærter og italiensk dressing fra Kraft! MUMS MUMS MUMS! Hele herligheden 'kostede' kun 273 kcal, smager skønt og mætter i længe (tror jeg - er ihvertfald STOP mæt nu!) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget