tirsdag den 20. april 2010

Det har jeg bare ikke tid til!

Kender I følelsen af præ-sygdom? Pt. har jeg følgende symptomer:

  • næsen løber lidt
  • jeg hoster ret meget, når munden ikke er fyldt med gajol eller lignende
  • træthed
  • begyndende hovedpine (på trods af stort væskeindtag, lavt sukker + 2 panodil zapp)
  • fryser ret voldsomt, selvom jeg er pakket ind i velour-hygge-bukser, striktrøje og drikker varm hyldebærsaft!

Årh gud, kære sygdom - HOLD DIG LANGT VÆK! Jeg har simpelthen ikke tid til at være syg nu. Jeg skal på arbejde her om en god time og skolen fylder ret meget lige for tiden.




Jeg håber bestemt at det bliver bedre når jeg kommer på arbejde og kommer igang!

Lidt mere ynk: Jeg var jo til tandlæge i torsdags, hvor jeg fik lavet et hul i venstre side. Derfor har jeg fra torsdag aften til søndag tygget i højre side af munden (her iblandt en masse Daim, mmmh), så her til morgen vågnede jeg op med vildt mange smerter i højre side. Det er ikke i nogle af tænderne, men mere i tandkødet og hele kæben :/ Øv øv. Håber også at det går væk, da min økonomi ikke lige kan klare endnu et tandlægebesøg i april/maj :)

God sne/regnfuld tirsdag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget