fredag den 30. april 2010

And the winner is ...........




MIG! :)

Modtog en pakke igår og indeni fandt jeg dette:

Det er økologisk showergel, bodylotion og håndcreme fra Allison :) Jeg vidste ikke jeg havde vundet, så det var en glædelig overraskelse at åbne pakken. Det ironiske er blot at Allison er et firma som ligger ca. 5 km. fra mig og jeg har vundet præmien gennem Q-bladet, som jo ligger i København, ha ha (ja, det er min humor der træder i karakter....)

Jeg er godt nok 'ligeglad' med økologi, men det er da dejligt at have vundet noget gratis :)

Bededagen er brugt på Korskromarked, hvor vi dog kun kom hjem med et par lakridsstænger. Jeg havde ellers kig på en tallerkenrække, men manden ville have 400 (FIREHUNDREDE!!!!) KRONER for den - det er jo sindsygt! Jeg må finde mig en ven, som har en barn i folkeskolen, som kan lave en til mig i sløjd!

Lige pt. er Tommi ved at sælge en af vores biler (suk). Han mener nemlig ikke det er nødvendigt at eje 3 biler (alle er golf 2'er), når man kun bor 2 mennesker her, hi hi. Så nu står der en Københavner og er ved at kigge på automatgears-golfen. Han har taget toget fra København til Sejstrup (ca. 500 kr.) efter at han havde set 3 billeder af bilen! Jeg synes det er helt sindsygt og modigt. Hva nu hvis han ikke ville have den alligevel?? Så toget hjem igen? Nå, men nu er de ved at skrive under, så jeg må lige ud og kysse den farvel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget