onsdag den 31. marts 2010

Min debut på H&M's hjemmeside....

Jep, så kom dagen altså....

Dagen hvor mit dankort hader mig. På den anden side får jeg både løn og SU nu her, så mon ikke det går?

Nå, men lille og uskyldig som jeg er, gik jeg ind på H&M's hjememside, for lige at snuse lidt. Vupti Vapti, så blev jeg 700 kr. fattigere :(

Det blev til følgende:
29,95,- Så kan man jo ikke sige nej, vel?Man kan vel aldrig få for mange striber? :)

2 stk. bikinidele for 30,- Det er sku da billigt!


Jeg har i forvejen 3 par af disse - og jeg ELSKER dem...
Den er bare smart med halterneck og så er jeg vild med farven. Den bliver god til sommer :)
Kan allerede mærke at jeg kommer til at elske denne luftige leopardkjole, når vejret bliver varmere :)
Igen lidt en "bare fordi den var billig" - 79,- og så er jeg vild med halsen og til et par leggins bliver den sikkert fin :) Fine farver :)


Jeg købte egentlig et par ballerinaer i Kolding storcenter i lørdags, men de var for små (str. 37), hvilket jeg blev lidt ked af. Så de er sat til salg og jeg prøver lykken med disse blå :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget